Verdwalen in een keuzemenu? Hetzelfde probleem steeds opnieuw moeten uitleggen aan steeds wisselende callcenter medewerkers? Niet worden teruggebeld of gemaild? Dé grootste frustratie van iedere softwaregebruiker is gebrekkige ondersteuning. Zeker in een zakelijke setting, is matige ondersteuning funest. U kiest immers voor een bepaald platform omdat u de functionaliteiten nodig heeft. Voor SALAR Nederland is support dan ook geen bijzaak, maar ‘gewoon’ een kernactiviteit. Hoe goed we die invullen? Onze helpdesk wordt door klanten al vijf jaar op rij met een 8,6 beoordeeld.

Technisch én inhoudelijk
Bij de helpdesk van SALAR Nederland werken mensen die alle ins & outs van onze oplossingen kennen. Technische bottlenecks worden dus zeer snel en slagvaardig opgelost. Maar u kunt bij dezelfde mensen ook meer inhoudelijke vragen neerleggen. Over de effecten van nieuwe wet- en regelgeving bijvoorbeeld. Of over ingewikkelde loonberekeningen. Wij geloven er namelijk in dat zinvolle ondersteuning staat of valt bij de kennis van onze helpdeskmedewerkers. En daar investeren we dan ook doorlopend in. Zowel op technisch gebied, als met betrekking tot meer salarisinhoudelijke thema’s.

Ad-hoc én permanent
SALAR Nederland helpt u graag om plotselinge bottle necks weg te nemen. Telefonisch. Via de mail. Of op basis van chat functionaliteiten. Maar veel liever helpen we u permanent op de juiste weg. Zo kunt u deelnemen aan een inspirerende kennismakingstraining of kiezen voor verdiepende workshops, bijvoorbeeld over de platformen zelf of over actuele ontwikkelingen in HRM-land. Daarnaast heeft u toegang tot online trainingsvideo’s en kunt u altijd terugvallen op de expertise van onze enthousiaste consultants. Onder andere ideaal bij het opzetten en inrichten van complexe administratieve omgevingen.