Nieuws

SALAR aan het woord

Hoewel deze pagina eigenlijk is gereserveerd voor onze klanten, maken we een uitzondering. Het leek ons namelijk een goed idee om wat uitgebreider in te zoomen op de diverse vormen van ondersteuning die SALAR Nederland biedt. “De afgelopen maanden hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Voor hen – maar ook voor organisaties die al langer van WinSalar gebruikmaken – is het natuurlijk handig om te weten wat de ondersteuningsmogelijkheden precies zijn.”

Aan het woord is Mariëlle Berende, binnen SALAR Nederland onder ander verantwoordelijk voor coördinatie van de helpdesk en de opleidingen. “Wat de helpdesk is opgevallen, is dat veel klanten dezelfde vragen hebben. Overdag worden die natuurlijk beantwoord door onze helpdesk. Maar er zijn ook mensen die bijvoorbeeld ’s avonds of in het weekend salarissen willen verwerken. Om hen goed van dienst te zijn, hebben we onze FAQ de afgelopen periode vernieuwd en uitgebreid. De antwoorden zijn nu veel makkelijker te vinden. Dankzij de sterk verbeterde zoekfunctie gaat dat zelfs sneller dan wanneer je contact met de helpdesk opneemt!”

Twijfel? Kies voor onze nakijkservice!
“Daarnaast bieden we een nakijkservice. Ideaal voor klanten die net zijn overgestapt naar WinSalar of voor mensen die nog niet zo heel veel ervaring hebben met het voeren van salarisadministraties. Waar het op neerkomt, is dat onze specialisten de gegevens nakijken en vervolgens aangeven of het inderdaad correct is of dat er wijzigingen nodig zijn. Klanten ontvangen een rapport met onze bevindingen, inclusief tips en trucs om nog efficiënter met het pakket te werken. Hoewel vaak blijkt dat het allemaal keurig klopt – WinSalar is gelukkig heel gebruiksvriendelijk – kan zo’n second opinion mensen extra zekerheid verschaffen. Een soort keurmerk dus! Het grote voordeel is de snelheid; vaak kunnen we er dezelfde dag nog aan beginnen.”

Meekijken
Een derde optie is consultancy. “Afhankelijk van de vraag van de klant, kun je dan denken aan ondersteuning op locatie of aan hulp op afstand. Vooral nieuwe klanten maken van deze optie gebruik, bijvoorbeeld bij het inrichten van de loonadministratie. Consultancy kan ook een uitkomst zijn bij complexe fiscale vragen. Of wanneer je simpelweg de tijd niet hebt om je in de materie te verdiepen. Dat laatste kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer er pensioenafrekeningen gecontroleerd moeten worden. Onze professionals lezen de back-ups in en kijken dus letterlijk met de klant mee. Vaak is één sessie genoeg om onduidelijkheden weg te nemen!”

Meer weten over onze nakijkservice of consultancy diensten? Stuur een mailtje naar consultancy@salar.nl!