Nieuws

Vermeulen.Ulutuz BV

“Bij SALAR Nederland word je vriendelijk te woord gestaan.”

Hoewel we dit met een vette knipoog beweren, is Vermeulen.Ulutuz in zekere zin de ‘ideale Salar klant’. Het bedrijf maakt namelijk gebruik van zowel WinSalar als van SalarOnline en nam recentelijk ook nog eens deel aan een ontbijtsessie, waarbij Fred Kreuk namens het Amsterdamse accountantskantoor – breed klantenbestand in zowel het MKB als in de ‘vrije beroepen’ sector, multiculturele oriëntatie en zeer laagdrempelig – meepraatte over SalarFusion.

“Het was de eerste keer dat ik een sessie bijwoonde,” vertelt Fred, die bij Vermeulen.Ulutuz eindverantwoordelijk is voor de salarisverwerking van ruim 150 opdrachtgevers. “Ik was vooral benieuwd naar de plannen voor SalarFusion. Online heeft wat mij betreft namelijk de toekomst. Die extra communicatiekanalen hebben toegevoegde waarde. Dat merken we nu overigens al bij SalarOnline. Voor sommige klanten – denk aan horecabedrijven die met oproepkrachten werken – is het namelijk heel praktisch om mutaties online door te geven. Dat scheelt dubbel invoerwerk en minimaliseert de kans op fouten.”

30 DGA’s? Eén handeling
“Dat we met SalarFusion straks groepen kunnen aanmaken, is winst. Op dit moment moeten DGA’s individueel worden verloond. In de toekomst creëer je een groep en verloon je die tegelijkertijd. Als je bijvoorbeeld 30 DGA’s in je klantenbestand hebt, scheelt dat dus 29 handelingen. Een flinke tijd- en kostenbesparing!” Ondanks het enthousiasme waarmee Fred uitziet naar de lancering van Salar 3.0, is hij ook zeer te spreken over de werking van het huidige WinSalar pakket. “We werkten tot en met 2009 met Lopac. Toen dat door Unit4 werd overgenomen, bleek dat we ineens extra kosten moesten maken om onze bestanden naar het ‘nieuwe’ pakket over te zetten. Dat vond ik een vreemde gang van zaken.”

Klantgerichte organisatie
Via Internet kwam Fred bij Salar uit. De keuze was snel gemaakt. “Bij hen konden we onze bestanden wél kosteloos inlezen. Bovendien bleek WinSalar veel gebruiksvriendelijker dan Lopac. Ook over de ondersteuning – je krijgt altijd binnen een dag antwoord op je vragen – ben ik zeer tevreden. Eigenlijk hadden we al veel eerder moeten overstappen! Bij Salar werken mensen met verstand van zaken en word je vriendelijk te woord gestaan. Het is een klantgerichte organisatie.”

www.vermeulenulutuz.nl